Loading...
Algemeen

B.made is genomineerd voor een Dutch Interactive Award!

B.made is genomineerd voor een Dutch Interactive Award! poster
door Roy Westerbeek
op 26 april 2019

We voelen ons vereerd! B.made is genomineerd voor een Dutch Interactive Award, in de categorie ‘Data’. 

Dutch Interactive Awards

Tijdens de Dutch Interactive Awards worden prijzen uitgereikt voor de beste interactieve werken van Nederlandse bodem. De DIA bestaan sinds 2010 en worden georganiseerd door Emerce en DDA.

Alle aangemelde cases worden beoordeeld door een onafhankelijke jury, bestaande uit vooraanstaande namen uit de digitale wereld. De werken worden beoordeeld op: concept, design & UX, resultaat en optimalisatie. Tijdens de Jurydag krijgen we de kans om onze case te pitchen.

Persoonlijke infographic

In 2018 ontwikkelden we in samenwerking met Feyenoord een gepersonaliseerde infographic voor supporters. In hun persoonlijke ‘Feyenoord-Story’ konden zij verschillende feiten en cijfers over Feyenoord zien vanaf hun geboortedatum. Door een handige webpagina konden de supporters hun story eenvoudig delen via social media. Lees hier meer over de case.

De nominaties in de categorie ‘Data’ zijn:
• Feyenoord 110 jaar – B.made
• Persoonlijke aandacht door slimme toepassing van data – Green Orange
• Lion King Musical – Marketing Stitching campagne – Greenhouse, Mindshare
• MaaShub: dataknooppunt verbetert regionale mobiliteit – Way2Web Software
• Data-driven journeys: de reis van je leven – Yellowgrape

Meer weten over de Dutch Interactive Awards? Bezoek dan de website.

Roy Westerbeek
Over de auteur
Over de auteur
Roy Westerbeek

Online Marketeer