Loading...
Achtergrond

Meet the team – Marijn Kiljan

Meet the team – Marijn Kiljan poster
door Roy Westerbeek
op 20 juli 2020

Marijn is een vrolijke verschijning op de werkvloer. Als productiemanager content is hij verantwoordelijk voor alle contentuitingen die B.made creëert. De afgelopen jaren heeft Marijn bijgedragen aan mooie projecten. Hij vertelt over zijn werk en over zijn passies.

Wie ben je en wat doe je bij B.made?

Ik ben Marijn Kiljan, 39 jaar en woonachtig in Spijkenisse. Ik ben vroeger afgestudeerd in grafische vormgeving. Bij Made in Rotterdam, dat later met BLIS Digital samenging in B.made, groeide ik door naar projectmanager. Na nog meer ervaring te hebben opgedaan, werd ik uiteindelijk productiemanager content. Onze contentafdeling bestaat uit een contentstudio en een audiovisueel team. In deze rol ben ik verantwoordelijk voor alle contentuitingen die we voor klanten produceren: zowel print, digital content en audiovisuele content. Een leuke en uitdagende baan, met veel verantwoordelijkheden.

Hoe onderscheidt de content studio zich?

De contentafdeling is een groep mensen die bestaat uit trouwe en toegewijde collega’s. Zij zetten zich in om onder andere aansprekende magazines, visuals en video’s te maken. Ondanks dat de meesten er al lang werken en kunnen leunen op veel ervaring, is er nog steeds de drive om elke uiting nog beter te maken dan de vorige. Dat is tekenend voor ons.

Iedereen heeft veel voor elkaar over, op het moment dat de schouders eronder moeten staat iedereen klaar. Dat is gaaf om te zien en geeft enorm veel energie. Indien een spoedklus zich voordoet, halen we toch de deadline én leveren we ook nog een hoogwaardig product af. We zijn trots op het feit dat we voor mooie klanten kunnen werken!

 

Iedereen heeft veel voor elkaar over, op het moment dat de schouders eronder moeten, staat iedereen klaar.

Wat zijn jouw hoogtepunten bij B.made?

Eigenlijk zijn alle projecten hoogtepunten. Zodra we kunnen leveren wat de klant van ons verwacht, maakt dat mij trots. Als ik toch zou moeten kiezen, dan springen de kampioensperiode van Feyenoord en de opening van onze audiovisuele studio eruit.

Tijdens deze mooie periode in 2017 hebben we de gehele kampioensuitstraling gecreëerd: digitale content in de vorm van video’s en visuals, boarding en banners. Het was erg leuk om mee te maken: er werd volop over gesproken en de uitingen zag je vaak terug op social media.

De komst van de nieuwe multifunctionele studio is erg fijn. Met vaste camerapunten, goede belichting en apparatuur en een regiekamer kunnen we mooie beelden maken, wat de kwaliteit van onze producties ten goede komt. Verder vind ik de samengang van Made in Rotterdam en BLIS Digital in B.made, de groei van B.made en de komst van de NOSUCH Group erg mooi.

Heb je verder nog passies of interesses?

Naast werken, dat ik erg leuk vind, krijg ik veel energie van mijn gezin. Ik onderneem graag leuke activiteiten met mijn vrouw en twee dochters. Wanneer ik thuiskom en mijn gezin weer zie, vergeet ik even alles. Ik probeer altijd om tijd vrij te maken, zodat ik mijn dochters bijvoorbeeld naar school kan brengen. Feyenoord is ook een grote passie van me, ik zit graag op de tribune. Verder kijk ik graag naar volleybal, wat ik zelf ook jarenlang heb gedaan.

Roy Westerbeek
Over de auteur
Over de auteur
Roy Westerbeek

Online Marketeer

Meer stories van Roy Westerbeek