Loading...
Onze diensten

B.made streeft naar volledig gepersonaliseerde en relevante marketingcommunicatie die op massaschaal via de juiste kanalen kan worden uitgerold. We noemen dat Digital Performance Marketing.

B.made doet naast ‘praten’ vooral veel aan ‘poetsen’, want performance draait natuurlijk om het bereiken van resultaten. Altijd vanuit het geloof dat data, content en technologie in perfecte harmonie moeten zijn.

Data
Content
Technologie

Data, content & technologie. In perfecte harmonie.

B.made biedt haar diensten binnen deze drie pijlers aan vanuit een multidisciplinaire aanpak.

01. Data & Customer Intelligence

We gebruiken data om de merkbekendheid, conversie of klantbetrokkenheid van jouw organisatie meetbaar en inzichtelijk te verhogen door:

  • Channel analytics monitoring & reporting
  • Doelgroepanalyse
  • Campagnemanagement en -ontwikkeling
  • KPI-definitie en dashboards
  • Customer journey mapping & engagement planning
  • Zoekmachineoptimalisatie (SEO)
  • Media-inkoop, SEA, programmatic en social media-adverteren
  • Marketing consultancy

02. Content & Customer Relevance

B.made produceert creatieve, relevante content op basis van de opgebouwde data en customer intelligence. Hoe relevanter de content, des te persoonlijker en directer iemand zich aangesproken voelt. Deze persoon is hierdoor eerder geneigd over te gaan tot de gewenste actie (conversie).

  • Digitale content voor websites en social media
  • Digitale magazines
  • Hard copy magazines
  • Film en fotografie zoals live reportages, bedrijfsvideo's of evenementregistraties
  • Copywriting

03. Technologie & Customer Experience

Wij ontwikkelen hoogwaardige kanalen. Websites, apps en platformen om jouw doelgroep een optimale customer experience te bieden. Persoonlijk door data en relevant dankzij content.

  • Sitecore Experience Platform
  • Websites (WordPress/Craft)
  • Mobiele apps
  • Webapps/API
  • Slimme campagnepagina’s en landingpagina's
  • SLA/hosting/support/Agile doorontwikkeling
De weg naar digitale transformatie

Digitale volwassenheid is cruciaal om jouw organisatie 365 dagen per jaar relevant te laten zijn.

Hoe volwassener de digitale infrastructuur, hoe beter een organisatie in staat is om data te vergaren van gebruikers en klanten, en realtime te bepalen welke content het meest relevant is voor een specifieke gebruiker.

Wij helpen onze klanten om te groeien op gebied van data, content en technologie, en zorgen er voor dat deze onderdelen zo goed mogelijk op elkaar aansluiten. Hoe beter deze onderdelen in harmonie zijn, hoe persoonlijker en relevanter de klantbeleving en hoe beter het uiteindelijke resultaat.

Onderzoek heeft zelfs aangetoond dat organisaties die hierin voorop lopen tot wel 80% beter presteren dan hun directe concurrenten binnen dezelfde industrie.