Komt voor de bakker
Na een intensieve doorgronding van de huidige data hebben we allereerst navigatiepaden opgesteld waaraan de designs moesten voldoen. Het gedrag van de gebruiker stond gedurende de gehele ontwikkeling op nummer 1. Nu de website live is, meten we continue het gedrag en passen we aan waar we kunnen. Daarnaast hebben we gekeken naar een laagdrempelige manier om nieuwe content toe te voegen en deze te kunnen delen naar andere platformen. Hierdoor komen gebruikers graag op de website en blijven ze langer hangen. De content maken wij in samenwerking met Chaupain in eigen huis. We nemen diverse video’s op en schieten foto’s die bij de recepten getoond worden.
Het resultaat mag er zijn. Wij lanceerden de website na een migratie van bepaalde content vanaf de oude website. Hierdoor hoefde Chaupain niet alle content opnieuw handmatig over te zetten.
Bezoek de website en durf daarna te zeggen dat je nog geen honger hebt gekregen…


Meer cases
Niet denken in schulden, maar in oplossingen
Corporate website Caiway

Een internationaal verhaal met lokale wortels
Website en vernieuwde member portal

Cloud Telefonie Campagne

Media platform voor Rotterdamse zender

Marketingstrategie

365 dagen relevant voor de trouwste supporters van Feyenoord

Digitale disrupter in de reisbranche

Geoptimaliseerde customer experience

Een duurzaam Sustainability Report

Stevig online partnership voor regionaal opleidingscentrum

Website en visual identity
