Campagne

Laten we het er toch maar even over hebben

Een campagne om uitvaartwensen bespreekbaar maken

Client
Meenhuis en van der Kraan
Release year
April 2024
Services
Campagne

Hoe maak je een moeilijk onderwerp als uitvaartwensen bespreekbaar? We stuurden Jan Dirk Stouten op pad naar bekende Rotterdammers, en lieten hem praten over het beladen maar vaak ook meest indrukwekkende onderwerp; de dood.

Online campagne

Hoe leg je contact met mensen over iets gevoeligs zoals hun eigen uitvaart, of dat van hun partner? Jan Dirk Stouten ging na een succesvol eerste seizoen, nu voor een tweede ronde in gesprek met vijf bekende Rotterdammers, met allemaal hun eigen verhaal. Openhartige gesprekken die boeien en inspireren, en waar je naar luistert met een lach en soms een traan.

Het effect van het inzetten van bekende gezicht

Campagne met bekende Rotterdammers!

Klinkende namen zoals Ruth Jacoth, Regi Blinker, John de Wolf en Hugo Borst worden geïnterviewd door Jan Dirk Stouten. De verhalen zijn niet alleen mooi om te zien, maar zetten je ook aan het denken. Want wat heb je zelf al vastgelegd voor je nabestaanden over je uitvaartwensen? De campagne zorgt voor bewustwording en zet aan tot actie, namelijk het invullen van een wensenboekje.

Online Marketing

De campagne wordt ondersteund door reguliere social post. We schrijven blogs, creëren social post en draaien Search en Display campagnes via Google Ads om verkeer te genereren naar de website. Alle content staat in het teken van bewustwording en het aanzetten door actie, bijvoorbeeld door het delen van inzichten uit ons eigen onderzoek.

Ook passende communicatie voor jouw onderneming? Neem contact met ons op!

More latest work for you
It's time!

Jouw merk verdient impactvolle content om niet te vergeten.