Strategie
B.made ontwikkelde de website voor alle merken van ZPRESS Young: Hitkrant, GIRLZ, CosmoGIRL, MEIDEN magazine, STOER en GOAL!. Met een multisite contentmanagementsysteem werkt de redactie nu via één platform aan bereik, engagement, conversie en dialoog met de diverse doelgroepen. Ook zorgde B.made voor een uitgebreide cross-channel customer journey zodat de lezer zowel offline als online betrokken is en blijft bij de verschillende formules van ZPRESS.
We optimaliseerden de meetbaarheid van de sites en de abonnementen-conversiefunnel. ZPRESS is hierdoor in staat meer data-driven te werken en heeft inzicht in welke content graag wordt gelezen. Zo kan ZPRESS beter inspelen op de interesses van haar lezers, terwijl de omzet uit de websites kan worden vergroot.





App
Naast websites ontwikkelde B.made ook apps voor Hitkrant, MEIDEN magazine, GIRLZ en CosmoGIRL. Hiermee wordt er ingespeeld op de wensen en behoeften van de gebruiker. Het merendeel van content wordt tegenwoordig namelijk via de mobiele telefoon geconsumeerd. De apps zijn onderdeel van een omnichannel-strategie. De redactie is hier echter geen extra tijd aan kwijt, de content wordt namelijk vanuit het CMS van de websites gehaald.

Marketing consultancy
Om alles uit het platform te halen, en te groeien in digitale volwassenheid, wordt er tweewekelijks een performance meeting georganiseerd met de redactie van ZPRESS Young. Zo wordt het gebruik van de digitale kanalen continu geanalyseerd, en worden de websites, apps en campagnes geoptimaliseerd.
Is jouw bedrijf ook op zoek naar een multidisciplinaire aanpak? Neem dan contact op.
Meer cases
Voorgebakken verkoopkracht voor Chaupain
365 dagen relevant voor de trouwste supporters van Feyenoord

Geoptimaliseerde customer experience

Een duurzaam Sustainability Report

Stevig online partnership voor regionaal opleidingscentrum

Website en visual identity

Een internationaal verhaal met lokale wortels
Corporate website Caiway

Website en vernieuwde member portal

Cloud Telefonie Campagne

Media platform voor Rotterdamse zender

Marketingstrategie
